Reklamasjon og garanti
Reklamasjon på tjenester levert av Elektro-Sivert Installasjon AS
Hos Elektro-Sivert Installasjon AS setter vi kvalitet og kundetilfredshet høyt, og vi ønsker at du som kunde skal være fornøyd med tjenestene vi leverer. Skulle det likevel oppstå en situasjon hvor du opplever feil eller mangler ved det arbeidet vi har utført, kan du fylle ut skjemaet på denne siden.
Dine rettigheter ved reklamasjon
I henhold til forbrukerkjøpsloven, har du som forbruker rett til å reklamere på tjenester som ikke er levert i samsvar med avtalen. Reklamasjonen må meldes innen rimelig tid etter at feilen eller mangelen ble oppdaget, og reklamasjon kan for forbrukere skje senest 5 år etter overtakelse, eller fra tidspunktet hvor hele eller deler av leveransen er tatt i bruk.
For at vi skal kunne behandle din reklamasjonssak effektivt, ber vi deg om å fylle ut skjemaet på denne siden med så mye informasjon som mulig om din sak. Dette inkluderer en beskrivelse av problemet, dato for når tjenesten ble utført, fakturanummer og eventuell dokumentasjon som kan være relevant.
Hvis saken gjelder noe som ikke kan vente, og det er utenfor våre ordinære arbeidstider, bes du ta kontakt på vakt@elektro-sivert.no så vil en av våre vakthavende ta kontakt med deg så snart som mulig.
Iflg. Forbrukerkjøpsloven §30 kan selger kun kreve betaling for undersøkelse som har vært nødvendige for å avgjøre om det foreligger en mangel, og betaling for reparasjon, dersom selger har gjort forbruker uttrykkelig oppmerksom på at han/hun selv må dekke slike kostnader.
Ved innsendelse av dette skjemaet bekrefter jeg/vi å ha blitt gjort oppmerksom på følgende:
- Vi gjør oppmerksom på at dersom en reklamasjonsforespørsel viser seg å ikke oppfylle kravene for reklamasjon, vil du bli fakturert i henhold til Elektro-Sivert Installasjon AS sine generelle salgs- og leveringsbetingelser. Dette gjelder for serviceoppdrag, med en minstepris på kr. 3.700,- i tillegg til eventuelle kostnader for materiell.
- Hvis undersøkelsen og eventuell utførelse av arbeid viser at saken ikke er en berettiget reklamasjon, vil både tiden brukt på undersøkelsen og selve utførelsen bli fakturert.
- Reklamasjoner som viser seg å være ubegrunnede, for eksempel på grunn av manglende vedlikehold, feil bruk eller feil håndtering av et produkt, vil bli belastet i henhold til våre generelle salgs- og leveringsbetingelser. Dette vil ofte bli avgjort ved at vår elektriker, prosjektleder eller leverandør konkluderer med at produktets garanti ikke gjelder under de aktuelle omstendighetene.
Besøksadresse:
Nedre Rommen 7, 0988 OSLO
Postadresse:
Postboks 56 Stovner, 0913 OSLO
Tlf.: 23 34 45 56
Kontortid: Mandag – fredag kl. 07.00 – 15.30
For våre faste kunder har vi 24 timers vakttelefon.
E-post: firmapost@elektro-sivert.no
Vakt e-post: vakt@elektro-sivert.no